Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2015 15:01 - Истината боли
Автор: violettastory Категория: История   
Прочетен: 545 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 *НА СУТРИНТА*
Ох,днес беше тъпото парти на Фжейт,което аз неискам.Станах и влязох в банята,този път без уфари в главата и лед,Ха-ха-ха.Ама Акация добре я подредих..След като излязох от банята си сложих една спирала и червило.Сложих си една пла.Вратата се отвори и видях баща ми.
Б:Честит рожден деееееен-зарадва се той.
Аз:Не ми е забавно!!!-казах сопнато
Б:Защо пак си се намръщила-каза учудено
Аз:ЗАРАДИ ТОВА,КОЕТО СТАНА ВЧЕРА!НА ТЕБ НЕ ТИ ПУКА НАЛИ?-развиках се аз
Б:Мила,това вече е минало.Успокой се и с радвай на партито,което ти предстои.
Аз:Неискам това парт-казах точно
Той седна на леглото и започна да разказва:
Б:С майка ти се запознахме на парти.Аз бях в единия ъгъл,а тя в другия.Гледах я и нещо ме привлече към нея.От тогава станахме неразделни,
Аз го гледах и в очите ми напираха сълзи,които едва едвам ги прикрих.
Аз:За пръв път,разказваш нещо за мама-прегърнах го.
След малко влезе една стройна жена с къдрава руса коса на една страна.Сякаш я познавах.
Баща ми се изправи и каза:
Б:Вилу,запознай се с новата ти учителка.
Хм,за пръв път гувернантката да ми хареса.
Тя:Здравей,Вили.Аз съм Анджи.
АНДЖИ?Т-това не е ли лел...
Анджи спря мисълта ми като ме прегърна,аз също я прегърнах,защото нещо ми хареса в нея.
Баща ми излезе от стаята и влезе Джейт като носеше в едната си ръка раздърпана миришеща на плъхове рокля.
Д:Чести рожден ден,Вилии-ухули се тя-заповядай това е роклята ти която ще носиш.
Аз я взех на 2 пръста и я сложих в банята веднага.
Тя излезе и останахме само аз и Анджи.
А:Хубава рокля-погледна през вратата.
Аз:ШЕГУВАШ ЛИ СЕ?-учудих се аз
А:Ами....-извади я от банята и я сложи на манекена.
Аз:Ужасна е-махнах един косъм от плъх.Цялата настръхнах.
А:Дай ми игла-каза тя
Аз:Аз имам по-добра идея-дръпнах ръкава на роклята и избухнах в смях
А:ВИОЛЕТА!-отвори строгия глас.
Аз през смях казах:
Аз:Пробвай.
Тя неискаше,но аз я накарах.Тя дръпна и другия ръкав и роклята падна точно върху главата на ""Мис Примадона"".
Тя бясна дойде в стаята ми като си оправяше....КОСАТА..ХАХАХАХ.
Д:Ще ми плащаш прическата момиченце-каза БЯСНО
Баща ми влезе и я погледна...Щеше да се засмее,но не посмя и веднага сложи строгата си маска.
Б:Виолета!Долу в кабинета ми задно с АНДЖИ-каза той строго.
Ние подминахме Фжейт и се отправихме към кабинета.
Влязохме:
Б:Омръзна ми!От тази история Вилу,
Аз:И на мен :) .
Б:Не се смей.Това е недопустимо.Ти знаеш,колко мрази косата да не и е наред!!!
Аз;Знам,mamко,но...Не съм искала.
Б:Защо скъсахте роклята-погледна и Анджи.
А:Ами...За забавление-каза тя и пак се разсмя
Аз също запонах да се кикотя.И баща ми:
Б:НЕ Е СМЕШНО!!!ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ПОВТОРИ ЛИ СЕ...НЕЗНАМ КАКВО ЩЕ НАПРАВЯ,
Аз станах сериозна.
Аз:Никога не съм се забавлявала с теб.Само виканици,следене къде ходя,шпиониране и това е....За съжаление ми се е паднал такъв баща...КАК МИ ЛИПСВА МАМА.
Анджи ме погледна и ме накра да излезем.
А:Виолета,аз съм...аз съм..твоята...леля!-отдъхна си.
Аз:Знаех си-аз я прегърнах и се разплаках
А:Обичам те мила моя.
Баща ми излезе май беше чул това,което леля ми каза.
Б:Какво каза?
Аз:Мисля,че я чу.
Б:Виолета излез навън.
Аз си взех чантата и излязох...Отидох до магазина за плодове и кой да срещна ТОМААС!
Т:Хей!
Аз:Здравей,Томас :) 
Т:Здравей,...
Аз:Виолета.
Т:Виолета значи.
Аз:Да.
Т:Чудесно име.
Аз:Много си мил.
Говорихме си 5 минути,докато:
Т:Аз ще вървя,защото съм на работа.
Аз:Добре...Чао.
Т:Чао,
Тръгнах да се прибирах,но едни скейтбористи,щяха да ме блъснат ако не беше едино уникално момче...Май се влюбих от пръв поглед...Той ме докосна ,за да ме отдръпне..Сякаш през мен мина ток..Ух,беше нещо невероятно не ми се искаше да ме пуска...Гледахме се и....

**************************************************
Дано да ви харесва.Мисля,че утре ще пусна некста :) :) :).




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: violettastory
Категория: История
Прочетен: 4769
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930